οι απόψεις που γράφονται σε αυτο το blog εκφράζουν μόνο αυτους που τις γράφουν
ΟΙ επίσημες απόψεις του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα της κίνησης : http://www.mikis-theodorakis-kinisi-anexartiton-politon.gr
και οι επίσημες απόψεις ( ανακοινώσεις - ψηφίσματα ) της ΣΠΙΘΑΣ 1ου διαμερίσματος ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ - ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα της Σπιθας : http://spithakentroathinas.blogspot.com/p/blog-page_379.html και είναι συλλογικές αποφάσεις των συνελεύσεων.

Για να δημοσιεύσουμε το άρθρο σου διάβασε τις οδηγίες στο κάτω μέρος του blog

ΣΠΙΘΑ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ TV

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ TO TV CHANNEL ΜΑΣ ΠΑΤΑ ΕΔΩ http://spithakentroathinastv.blogspot.com/ ΑΝ ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΤΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΤΗΣ ΠΑΥΣΗΣ ( Pause ) ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
"Όποιος ρωτά "τι είναι η σπίθα;" έχει στα χέρια του μόνο μιαν απόφαση. Τίποτε άλλο. Όποιος τη βλέπει λειψή ή λάθος, συμμετέχει και την συμπληρώνει, με δημοκρατικές διαδικασίες.
Όποιος περιμένει "έτοιμη τροφή", ας περιμένει.
Την ιστορία τη γράφεις, με δυο τρόπους : Είτε συμμετέχοντας είτε απέχοντας.
Διαλέγεις."

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Τι τον ρωτήσανε αυτούς τους 2 μήνες η αλλιώς (για να μην σας πω ψέματα) ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΥ A.N.D. η αλλιώς ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ


Ρωτήσανε τον συγγραφέα A.N.D.
  αν έχει να προτείνει κάτι για την ζύμωση των ιδεών και αυτός έγραψε:
      ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ. ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΩΣΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΩΝ ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΝ . 
22/2/2011

ΝΙΚΟΛΑΟΥ A.N.D.
(ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΤΟΝ ΜΑΡΑΝΑΝΕ)

ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ 1ο
ΤΟ ΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΟΣ ΜΟΥ

      Την πρώτη φορά που ένοιωσα ΣΟΚ την θυμάμαι σε μια τουαλέτα όπου ξαφνικά μεταμορφώθηκα από παιδί σε έφηβο. Ίσως είχε δίκιο ο ΦΡΟΙΝΤ για τα απωθημένα μας. Η αίσθηση του απρόσμενου και του παράδοξου με συντροφεύει ακόμα.

      Η δεύτερη φορά ήταν πιο χαλαρή αλλά εξίσου έντονη. Ήμουν φοιτητής, καβάλα σε μια μηχανή και σουλάτσαρα σε κάποιο επαρχιακό δρόμο. Εκεί την συνάντησα. Με ξάφνιασε η παρουσία της. Δεν την περίμενα τόσο μεγάλη. Αληθινά σας το λέω. Κι όμως δεν είχα ξαναδεί αγελάδα, στο φυσικό της περιβάλλον. Ήταν τεράστια και είχε κέρατα!! Παιδί της πόλης την είχα δει μόνο στην τηλεόραση. Την περίμενα λίγο μεγαλύτερη από σκύλο. Αλήθεια πόσο ψεύτικος ο κόσμος της τηλεόρασης! Κάθισα    αποχαυνωμένος και την παρατηρούσα, σαν να έβλεπα το θηρίο της αποκάλυψης, αστείο αλήθεια.
      Τον ίδιο χρόνο φυσικά άρχισαν και οι πολιτικές μου αναζητήσεις. Εκεί κάπου χωμένος σε ένα βιβλίο που διάβαζα αχόρταγα ανακάλυψα, κάποια, που με στιγμάτισε, με άλλαξε, με δίδαξε και την αγάπησα. Κάπου εκεί συνάντησα την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ..........με ΔΕΟΣ

      Το παρόν δεν φιλοδόξει να καταδείξει τον δημιουργό του σαν μια ιδιαίτερη φωτεινή διάνοια, διότι καταρχάς αντιτίθεται στις διάνοιες και στην έννοια ακόμη, ενώ και ο τρόπος γραφής δεν ακολουθεί συγκεκριμένο κανόνα εκτός από την ανάγκη απλοϊκής προσέγγισης στα γεγονότα και τις απόψεις, ώστε να είναι κατανοητά από όλους. Τα περισσότερα ιστορικά και αλλά γεγονότα είναι αποδεκτά από όλη την επιστημονική κοινότητα, τα αναφέρουν πλήθος από συγγραφείς και δεν αποτελούν ιδιοκτησία κανενός.




ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ 2ο
Η αλλιώς ΣTO WC
      

Πραγματικά, κάπου σε ένα WC ανακάλυψα, ότι Υπήρξε κι όμως στην ιστορία μια χρονική στιγμή όπου τα μεγαλύτερα μυαλά της ανθρωπότητας ήσαν στον ίδιο χρόνο στον ίδιο τόπο κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Αυτή την προσδιορίζω το 440 π.χ ( και όχι το 450 π.χ όπως πιστεύουν οι πολλοί )
 
      Ο Περικλής 55ετών (πολιτικός, ρήτορας, στρατηγός), Αναξαγόρας 60ετών (φιλόσοφος, αστρονόμος), Κίμων 66ετών (πολιτικός, στρατηγός), Ικτίνος 55ετών (αρχιτέκτονας της ακρόπολης), Καλλικράτης περίπου 40ετών (αρχιτέκτονας), Μνησικλής (αρχ/τονας προπυλαίων), Καλλίμαχος (αρχ/τονας, σχεδίασε τις Καρυάτιδες), Φειδίας 50ετών (γλύπτης), Πραξιτέλης (οι ιστορικοί διίστανται ως προς αυτό), Ηρόδοτος 44ετών (πατέρας ιστορίας και της γεωγραφίας), Σοφοκλής 46 ετών (δραματικός ποιητής), Δημάδης 45ετών (ρήτορας), Γοργίας 43ετών (ρήτορας), Ευριπίδης 40 ετών (δραματικός ποιητής), Εμπεδοκλής 44ετών (φιλόσοφος), Αντιφών 40 ετών (ρήτορας), Αρχέλαος (φιλόσοφος φυσικός), Μένων, Λεύκιππος 40ετών (φυσικός), Πρωταγόρας 39ετών (σοφιστής), Αντισθένης 36ετών (φιλόσοφος), Θουκυδίδης 31ετών (ιστορικός), Νικίας 29 ετών (πολιτικός, στρατηγός), Σωκράτης 29ετών (φιλόσοφος), Αγάθαρχος (ζωγράφος, εφευρέτης της προοπτικής), Ιπποκράτης 20ετών (ιατρός), Φερεκύδης ο Αθηναίος 20 ετών (Έλληνας ιστορικός, μυθογράφος και λογογράφος), Κριτίας 20 ετών (πολιτικός, φιλόσοφος, ποιητής, ρήτορας), Δημόκριτος 20ετών (πατέρας της ατομικής φυσικής), Αγλαονίκη (η πρώτη γυναίκα αστρονόμος της αρχαίας Ελλάδας), Πρόδικος ο Κείος (σοφιστής), Λυσίας 19ετών (ρήτορας) και τέλος (αν και ίσως δεν έχει τέλος ο κατάλογος), Οι μικρούληδες Αριστοφάνης (κωμωδιογράφος) μόλις 12ετών Αλκιβιάδης 12 ετών (πολιτικός στρατιωτικός), και ο Ανδοκίδης (ρήτορας).
Πρέπει βέβαια να αναφέρω ότι πολλές φορές προσπάθησε η ιστορία να το πετύχει αυτό:
      Πρότερα τον 6ο αιώνα π.χ. Αίσωπος ο Σάμιος, Αριστείδης ο δίκαιος, Ηράκλειτος ο Εφέσιος, Θαλής ο Μιλήσιος, Σόλων ο Σαλαμίνιος, Χίλων ο Λακεδαίμωνιος, Περίανδρος ο Κορίνθιος, Πιττακός ο Μυτιληναίος, Βίας ο Πριηνεύς, ο Κλεόβουλος, ο Ξενοφάνης.  
      Μετέπειτα τον 4ο αιώνα π.χ. Πλάτων φιλόσοφος, Αριστοτέλης Nικόμαχου (μέγας φιλόσοφος), Αρκεσίλαος (φιλόσοφος φυσικός), Δημοσθένης (φιλόσοφος ρήτορας), Διογένης Iκεσίου (κυνικός φιλόσοφος), Επίκουρος Nεοκλέους (φιλόσοφος), Ευκλείδης Αλεξανδρεύς (γεωμέτρης), Θεόφραστος περιπατητικός φιλόσοφος, Κλεάνθης Φανίου (κυνικός φιλόσοφος) Ξενοφών Γρύλλου (σωκρατικός φιλόσοφος), Πύρων Πλειστάρχου (φιλόσοφος, Ιδρυτής του σκεπτικισμού).
    Και βέβαια πολύ αργότερα πολλά ονόματα διάσπαρτα στο χρόνο και στο τόπο.
Γαλιλαίος, Μιχαήλ Άγγελος, Αϊνστάιν, Νίτσε, Φρόιντ, Μαρξ, Καζαντζάκης και άλλοι.


      Αυτή η τρομερή σύνθεση του 5ου αιώνα π.χ. ήταν τυχαία; θέλησε η ιστορία να κάνει ένα παιχνίδι και τους μάζεψε όλους μαζί στην Αθήνα; Η κάτι άλλο συνέβηκε που ξαφνικά μια κοινωνία μεταβλήθηκε από κοινωνία του τίποτα σε κοινωνία του κάτι και αν ναι, γιατί αυτό σταμάτησε και δεν επαναλήφτηκε κατοπινά; Γιατί και αν δεχτούμε (πράγμα που είναι αλήθεια) ότι η ιστορία ξανά-προσπάθησε να γραφτεί σε διάφορες χρονικές στιγμές (ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ - ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ - ΑΜΕΡΙΚΗ), ποτέ η ανθρώπινη διάνοια δεν ανέβηκε 10 - 10 τα σκαλιά δημιουργώντας θαύματα που στους αιώνες θα δοξάζονται.
      Τι είναι όμως δημοκρατία; Τι έφταιξε; γιατί τότε; Καλά ο ΝΙΚΟΛΑΟΥ A.N.D. είναι ένας ακόμα αρχαιολάτρης που κόλλησε σε μία εποχή 2400 χρόνια πριν; 
      Για να μπορέσουμε να απαντήσουμε σε αυτά τα ουσιώδη ερωτήματα αλλά και σε άλλα που θα προκύψουν, θα πρέπει να δούμε τι προϋπήρξε του χρονικού προσδιορισμού μας και τι είναι αυτό που διακρίνει και διαφοροποιεί την αρχαιοελληνική δημιουργία από οποιαδήποτε άλλη μορφή ανθρώπινου πολιτισμού. 
      Οι αρχαίοι έλληνες με την φιλοσοφία ανέπτυξαν την αλήθεια η όποια συνέβαλε στην σύλληψη του υλισμού, με την πολιτική την ελευθερία και συνεπώς την δημοκρατία και τέλος με την αισθητική το κάλλος και συνεπώς την τέχνη. 
      
Schiller- Γερμανός ποιητής, ιστορικός


Καταραμένε Έλληνα. Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
       
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.

       
Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.

      
Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος κι ανεπισκίαστος.


Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση…

Γιατί να σε αγγίξω; Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;


Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;










Ρωτήσανε τον φιλόσοφο A.N.D.
για την άμεση δημοκρατία και αυτός απάντησε:
      Ρώτησαν μια μέρα τον φιλόσοφο A.N.D.οι κριτές του, τι είναι άμεση δημοκρατία και αυτός χωρίς δισταγμό απάντησε:
      είναι το σύστημα όπου η εξουσία εδράζεται στη συνέλευση όλων των πολιτών που συμμετέχουν σε αυτήν. τότε με χαρακτηριστική διάθεση χλευασμού τον ξαναρωτήσανε,
      κι αν υποθέσουμε ότι έχουμε 2000 ανθρώπους, τους χωρίσουμε σε 100 ομάδες των 20 ατόμων και η 4 ομάδες αποτελούντε από κλέφτες η άλλες από τίμιους και τεθεί το ζήτημα να διώξουμε τους κλέφτες τότε οι συνελεύσεις στις 96 ομάδες θα ψηφίσουν ναι και στις 4 όχι τι πρέπει να κάνουν οι ομάδες των κλεφτών;
      το ερώτημα είναι λάθος στην βάση του. Όταν πρέπει να χωρίσεις αναγκαστικά (αν πρέπει) μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων πρέπει να εξασφαλίσεις το ελάχιστο δυνατό αριθμό που η κάθε άποψη θα αντιπροσωπεύεται τουλάχιστον με 3 ψήφους. Τότε θα δώσεις το δικαίωμα στους κλέφτες να εκφράσουν την άποψη τους. Αν θεωρήσουμε δηλαδή ότι μία μειοψηφούσα άποψη (σοβαρή) έχει περίπου 3% οπαδούς, τότε όπως καταλαβαίνεται το ελάχιστο δυνατό σχήμα θα έπρεπέ να είναι 100 άτομα. Θεωρώντας όμως, το ότι, το ζήτημα που τίθεται προς συζήτηση, αφορά κυρίως τους κλεφτές, αυτοί θα παρευρίσκοντο σίγουρα στην συνέλευση, ενώ κάποιοι άλλοι που δεν τους αφορά θα απείχαν, μπορούμε να μειώσουμε αυτό το σχήμα στα 80-70 άτομα. Το βασικότερο όμως σε μία δημοκρατία είναι να πείσουμε τους κλέφτες ότι πρέπει μόνοι τους να φύγουν. Αν το πετύχουμε αυτό έχουμε κατακτήσει την άμεση δημοκρατία. Είναι όμως ανάγκη να χωρίσουμε τους ανθρώπους; Κατέληξε ο φιλόσοφος και ήπιε την μπύρα του κοιτάζοντας τον ορίζοντα στα αριστερά.

Ρωτήσανε τον συνθέτη A.N.D.
  τι προτείνει για όσους κατέστρεψαν την δημοκρατία κι αυτός τραγούδησε:
22/2/2011
ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΤΗΣ ΝΕΜΕΑΣ Ν.ΤΣΙΠΟΥΡΛΙΑΝΟΥ - ΝΙΚΟΛΑΟΥ A.N.D.
Ρωτήσανε τον ποιητή A.N.D.
  Τι νοιώθει για την σπίθα κι αυτός απάγγειλε:
Όλα μαζί μου θα τα πάρω
Φεύγω για πού δεν θα σου πω
Θέλω να νοιώσω σαν τον γλάρο
Και το κρατάω μυστικό

Γιορντάνια φίδια στα μαλλιά μου
Χρωματιστά σαν τα μουράγια
Κρίκοι κουρσάρικοι στα αυτιά μου
Να μην με πιάνουνε τα μαγιά

Έχω το χρώμα της σκουριάς
Μα την οσμή της λευτεριάς
Δεν είναι ίδιος ο βοριάς
Σε όλης της γης τα πλάτη

Ελλάδα μου

Με μία σπίθα για οδηγό
Να κρατηθώ να μην πνιγώ
Κύρης κι αφέντης πάλι εγώ
Στου κόσμου το παλάτι

Μα είμαι σκλάβος σου Ελλάδα
Μια σημαδούρα σε ένα χάρτη
Κι αλυσοδένω τα όνειρα μου
Πάνω στου ήλιου το κατάρτι

Κι είναι δική μου αυτή η θητεία
Κι ας φιδοσέρνομαι σαν σμέρνα
Κάλλιο εργάτης σε φυτεία
Παρά ξεκούρδιστη λατέρνα








Ρωτήσανε τον επαναστάτη A.N.D.
Πως φαντάζεται την ανατροπή του σάπιου συστήματος κι αυτός πρότεινε:
      Έτσι προτείνω δράσεις που ξεφεύγουν από τα παλιά. Πορείες στις γειτονιές με κεριά, δάδες, φαναράκια στα χέρια (ότι βγάζει σπίθα) καλώντας να γνωρίσουν την σπίθα, να οργανώσουν δικές τους σπίθες στις γειτονιές και η κίνηση να γεμίσει κάθε σπιθαμή ελληνικής γης.  
      24/1/2011
      Αντιγράφω από τα πρακτικά τις θέσεις μου που πάντα κατάθετα εγγράφως: 
      <<Το πολύ πρόσφατο παρελθόν ενός κράτους με παρόμοιες αν όχι  ίδιες συνθήκες και Ιστορία με την Ελλάδα μας, της Αργεντινής (7χρονη Χούντα - Φόκλαν, Δ.Ν.Τ. Αγάπη για το ποδόσφαιρο) έδειξε έναν αγώνα πρωτότυπο που συγκίνησε όλο τον κόσμο. Νοικοκυρές με κατσαρόλες ξεχύνονταν στους δρόμους στις γειτονιές και το ρυάκι γίνονταν ποτάμι το ποτάμι χείμαρρος. Όπως έγραφε και ο Μίκης μας στην απομόνωση της Γενικής Ασφάλειας
( Επουράνιοι ποταμοί, Υπόγειοι χείμαρροι, κατεβαίνουν παφλάζοντας……).
       
      Μία παρόμοια μορφή δράσης προτείνω να ακολουθήσουμε και εμείς σε πρώτη φάση προσαρμοσμένη στην ελληνική πραγματικότητα και συνυφασμένη με την λέξη σπίθα. Χωρίζοντας τις συνοικίες, τις γειτονιές της Αθήνας, να κατεβαίνουμε αναβοσβήνοντας αναπτήρες, κεριά ή ότι άλλο βγάζει λάμψη και σπίθα, τις νύχτες και να καλούμε τον κόσμο να ενωθεί μαζί μας. Χωρίς τρανταχτά συνθήματα, χωρίς φωνές με ένα σηματάκι τις σπίθας στο Πέτο, να οργανώνουμε επιτόπου συνοικιακές σπίθες,  μέχρι την λύτρωση, την λευτεριά.>>
      Πρώτη τέτοια πορεία έγινε στο MEGA CHANNEL, δίπλα ακριβώς από την σχολή αστυνομίας , όπου η ανταπόκριση του κόσμου αλλά και η εμβέλεια του ονόματος ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ήταν αυταπόδεικτη. Τα οργάνωσα και άφησα μετά τους σπίθες να ξεδιπλώσουν την φαντασία τους  και εγώ στα μετόπισθεν όταν εμφανίστηκε η αστυνομία στα μουλωχτά τους έπιασα και τους εξήγησα για την ειρηνική δράση μας.
      Μια τέτοια πορεία μετά από κάλεσμα του ΜΙΚΗ στον ελληνικό λαό, από όλες τις σπίθες σε όλες τις γειτονιές της πατρίδας μας, ένα κάλεσμα για την ανάσταση και το φως, που θα καταλήγει στις κεντρικές πλατείες των πόλεων, ίδια μέρα, ίδια ώρα με αίτημα να διαλυθεί τώρα η βουλή και να αποφασίσει την μοίρα του ο ίδιος ο λαός; για σκεφτείτε το!




28/2/2011
Ρωτήσανε τον σπίθα A.N.D. 
Τον ανεξάρτητο πολίτη. Μα καλά και γιατί αποφάσισες να φύγεις; 
      Μα γιατί, δεν με ρωτήσανε, δεν ΜΑΣ ρωτήσανε, το πιο ουσιαστικό, το πιο κρίσιμο. ΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ  ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; Μας δώσανε ένα έτοιμο φαγητό που οι ίδιοι λένε ότι ξέρουν, αλλά αναγνωρίζουν όμως ότι, είναι πείραμα. Γινόμαστε λοιπόν πειραματόζωα με μια οργανωτική δομή που οι περισσότεροι διαφωνούμε, ξεκινώντας να διδάξουμε την άμεση δημοκρατία χωρίς άμεσο - δημοκρατικές διαδικασίες. Γινόμαστε μια βουλίτσα σε έναν χάρτη, χωρίς να ξέρουμε το γιατί, χωρίς να έχουμε συμφωνήσει σε κάτι τέτοιο και κυρίως χωρίς να μας είχε λεχθεί όταν εισήλθαμε στην κίνηση. Γιατί μας το κρύψατε; και τι άλλο θα εμφανισθεί; έχουμε κάποιο λόγο σε όλα αυτά; όταν με καλέσατε μου ζητήσατε απλώς να συμφωνήσω με την διακήρυξη και τώρα με αναφέρετε σαν άτυπη σπίθα; Μου βάζετε πληθυσμιακούς όρους για την παραμονή μου στην κίνηση; έπαψα να είμαι ο ανεξάρτητος πολίτης που ψάχνατε; O ίδιος ο ΜΙΚΗΣ μόνος του δεν αποτελεί μια σπίθα; Θέλει και άλλους 9 για να του αναγνωρίσουμε τον τίτλο; Θα αναρτήσει το τηλέφωνο του το EMAIL του το επάγγελμά του; Και πια η λογική 8 άτομα δεν είστε σπίθα, 30 πρέπει να σπάσετε. Κι αν έχουν λογική (μόνο του φόβου φραξιών μου έχει αναφερθεί) η γνώμη μας δεν μετράει; Και το άλλο με την  κεντρική επιτροπή….. τέλος πάντων να μην το κουράζω. Για το τι οργάνωση θέλαμε δεν μας ρωτήσατε.
Τελικά Ρωτήσανε τον άνθρωπο  A.N.D. 
Μα καλά τόσο αχάριστος είσαι σε έναν άνθρωπο που ρισκάρει την φήμη του την άνεση του, για την πατρίδα; και νομίζεις ότι δεν μπορεί να σου απαντήσει σε όλα;
      Όχι ξέρω ότι έχει την δύναμη να με ταπώσει όπως θα το λέγαμε λαϊκά. Του ζητώ όμως να βρει την δύναμη να με κρατήσει και εμένα και όσους έχουν τις ίδιες αγωνίες με εμένα και να ανασυντάξει τις ιδέες του, εμπλουτισμένες από όλους μας. Όποια κι αν είναι η απόφαση σου. ΜΙΚΗ σου εύχομαι υγεία, το κυριότερο, για να μπορέσεις να πραγματώσεις το όραμά σου. Εγώ μπορεί να μην λέγομαι σπίθα, μπορεί να μην κάνω τίποτα, που έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ μόνος, όμως δεν θα πάψω να θυμάμαι τον άνθρωπο που με έβγαλε από την πολυθρόνα μου μετά από 20 χρόνια. Και  αφού σηκώθηκα, τώρα ο κώλος μου φλέγεται. Και μόνο για αυτό σε ευχαριστώ . _

ΝΙΚΟΛΑΟΥ A.N.D. η αλλιώς ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ
Πρώην μέλος της Άτυπης σπίθας κέντρο Αθηνάς - δήμου αθηναίων που θα γίνει πρώην και αυτή.

3 σχόλια:

  1. Έτερος σπιθιστής4 Μαρτίου 2011 στις 1:28 π.μ.

    Ρωτάω και γώ το κωλο-φλεγόμενο A.N.D.: Μα καλά, είσαι έτοιμος να αγωνιστείς για την ελευθερία της πατρίδας σου, είσαι έτοιμος να παλέθεις για τη δημοκρατία σε αυτήν, και μόλις ανακαλύπτεις ότι υπάρχει πρόβλημα δημοκρατίας και ελευθερίας και στη σπίθα μέσα, ετοιμάζεσαι να τα παρατήσεις και να γυρίσεις στην πολυθρόνα σου; Δεν καταλαβαίνεις ότι αν δε λυθεί το ζήτημα της εσωτερικής δημοκρατίας, η σπίθα δεν έχει μέλλον; Δε συμφωνείς ότι δεν έχουμε περιθώριο να χάσουμε τη σπίθα; Και επομένως, ότι πρέπει να παλέψουμε με νύχια και με δόντια για να επιβάλλουμε την εσωτερική δημοκρατία στη σπίθα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ έχει δείξει ότι καλύπτει μια ανάγκη του κόσμου, που έχει χάσει την ελπίδα του να βρεθεί λύση από τα υπάρχοντα κόμματα. Η Άμεση Δημοκρατία είναι αναγκαία αλλά δύσκολη για να την αποδεχτεί ένα κέντρο που θέλει να καθοδηγήσει. Παρ΄ολα αυτά πρέπει να παλέψουμε να πείσουμε τον Θεοδωράκη, να κάνει την υπέρβαση και παλέψει και αυτός για να επιβληθεί η Άμεση Δημοκρατία από την βάση μέχρι την κορυφή. Τον χρειαζόμαστε, αλλά χρειαζόμαστε τον Μίκη που θα υλοποιήσει αυτά που είπε την 1η Δεκεμβρίου. Δεν πρέπει να απογοητευόμαστε και να πηγαίνουμε σπίτι μας. Αφού σηκωθήκαμε από τον καναπέ, ας μιλήσουμε μεταξύ μας. Ας παλέψουμε για αυτό που θεωρούμε σωστό, πρώτα μέσα από την ΚΙΝΗΣΗ που μας συσπείρωσε. Η απογοήτευση είναι σύμπτωμα της μακρόχρονης απουσίας μας από τα κοινά. Ας την ξεπεράσουμε. Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος πλέον να κάνουμε ότι δεν βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας. Υπάρχει μόνο ο δρόμος προς τα μπρος έστω και με ένα μικρό βήμα τη φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΙΚΟΛΑΟΥ A.N.D. η αλλιώς ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ5 Απριλίου 2011 στις 5:23 μ.μ.

    ΠΡΟΣ ΖΥΜΩΣΗ ΣΠΙΘΑΣ ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΤΙ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝΕ. ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ



    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ A.N.D.

    Για την στάση του.

    Μια φορά και έναν καιρό σε ένα φτωχικό χωριό ζούσε ένας υαλουργός που είχε μεγάλα όνειρα και αγάπη για τον τόπο του. Σκέφτηκε λοιπόν να φτιάξει ένα τεράστιο κρυστάλλινο ποτήρι, περίπου μεγέθους σαν το μισό χωριό και να καλέσει όλους τους συγχωριανούς του να το γεμίσουν με τα καλύτερα κρασιά από τις παραγωγές τους, με σκοπό να φτιάξει το καλύτερο κρασί του κόσμου. Στο κάλεσμά του ανταποκρίθηκαν πολλοί, που έφεραν άλλοι παλιά καλά κρασιά , άλλοι νέας εσοδείας, από πολύ δυνατά μποστάνια, από τις καλύτερες ποικιλίες εδάφους. Οι χωρικοί γεμίζανε με πάθος το τεράστιο ποτήρι και σε λίγες μέρες το κρασί είχε γίνει μια μικρή πισίνα. Τότε πέσανε μέσα οι χωρικοί και άρχισαν να μεθάνε από τα αρώματα που ανάδυαν τα κρασιά, κολυμπούσαν με χάρη πίνοντας και τραγουδώντας ενώ ο υαλουργός μας αποσύρθηκε στο δωμάτιο του, από την μία για να χαρεί το έργο του από την άλλη για να ετοιμάσει τα νέα σχέδια του. Το ποτήρι όμως είχε ένα κατασκευαστικό λάθος, μια μικρή ρωγμούλα που όσο περισσότεροι μπαίνανε στο ποτήρι τόσο αυτή μεγάλωνε. Κάποιος από τους χωρικούς τότε σκέφτηκε να βγει από το ποτήρι και να τρέξει να φωνάξει τον υαλουργό να μπαλώσει τις ρωγμές. Είχε προβλέψει δε ότι οι ρωγμές θα ανοίγανε και το κρασί θα χυνόταν.

    -Ε ΥΑΛΟΥΡΓΕ ΤΡΕΧΑ ΝΑ ΜΠΑΛΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

    -ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΒΡΕ ΧΩΡΙΚΕ. ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ. ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΞΕΡΩ ΕΓΩ.

    Το πρόβλημα του ποτηριού όμως και κάποιοι άλλοι το είχαν δει, ενώ πάρα πολλοί μεθυσμένοι δεν θέλανε να το αναγνωρίσουν .Ο υαλουργός μας δεν πίστεψε τον χωρικό μας γιατί οι περισσότεροι του έλεγαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και όσοι το είχαν καταλάβει περίμεναν την σωστή στιγμή να του το πουν. Όμως για δύο μήνες οι ρωγμές ανοίξανε και το κρασί έτρεχε προς τα έξω με πίεση, με κίνδυνο να χαθεί όλοι η προσπάθεια. Όλο αυτό το διάστημα ο μεν χωρικός μας μάζευε όσο κρασί μπορούσε από τα έξω και ΦΩΝΑΖΕ στους χωρικούς να ξυπνήσουν, κάποιοι άλλοι δε που είχαν και αυτοί δει το πρόβλημα αποφασίσανε να μείνουνε μέσα στο ποτήρι και με τα κορμιά τους, τα πόδια και τα χέρια τους να σταματήσουν την διαρροή, που όμως ήθελε στοκάρισμα από τον υαλουργό .Όταν πια καταλάβανε (αν καταλάβανε) ότι από μέσα δεν σταματάει η διαρροή και απλώς καθυστερεί., αποφασίσανε επιτέλους να φωνάξουνε και αυτοί δυνατά στον υαλουργό μας. Τότε. ο πραγματικά μαγικός τεχνίτης μας, έτρεξε και στόκαρε στα γρήγορα τις ρωγμές και σταμάτησε την διαρροή. Κατάλαβε τότε ότι και τον πιο μικρό χωρικό και την πιο μικρή μονάδα θα πρέπει να την ακούει και να τρέχει πιο γρήγορα όταν κάποιος του φωνάζει. Τώρα οι χωρικοί μας πρέπει να μαζέψουν τα κρασιά που χυθήκανε έξω και να πείσουν και τους υπόλοιπους χωρικούς του χωριού ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και όλοι να φέρουν τα κρασιά τους να ξεχειλίσουνε το ποτήρι. .Καταλάβανε ακόμα (αν καταλάβανε) ότι ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΧΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝΕ ΔΥΝΑΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΥΑΛΟΥΡΓΟΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ._ και ζήσανε αυτοί καλά και άρχισαν οι εχθροί τους να νοιώθουν ότι δεν θα τα πάνε καλά με αυτούς τους χωρικούς. Τουλάχιστον έτσι πρέπει να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ
να μήν βρίζουμε,ούτε να γράφουμε κάτι απλώς για να γράψουμε. Δεν επιτρέπεται να βάλουμε έναν σύνδεσμο στο σχόλιό μας. Καλό θα είναι να μην γράφουμε μια ενημέρωση για ένα γεγονός που τρέχει αφού σκοπός του σχόλιού μας είναι να απαντήσουμε στο άρθρο και όχι να ενημερώσουμε ή να διαφημίσουμε το οτιδήποτε. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ιστότοποι γι' αυτό τον σκοπό.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ
να στέλνετε τα άρθρα σας στην zimosispithas@gmail.com για να τα δημοσιεύουμε.
Η σελίδα www.zimosispithakentroathinas.blogspot.com
φτιάχτηκε γι'αυτό το σκοπό. Για να αρθοργαφούμε τις απόψεις μας και προπάντον τις θέσεις του καθενός μας, που θα συμβάλουμε έτσι στην διαμόρφωση μιάς προγραμματικής διακήρυξης της κίνησής μας.

Για αυτούς που πρώτη φορά ασχολούντε με το ίντερνετ και δεν ξέρουν ακόμα πως να γράψουν ένα σχόλιο ή πως θα αναρτήσουν το άρθρο τους να τους ενημερώσουμε ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο αυτό.

ΓΙΑ να σχολιάσω:
Γράφω το κειμενό μου ( φροντίζω να μην είμαι εκτός θέματος. Δηλαδή π.χ. δεν γράφω κάτω από ένα άρθρο με θέμα το σκοπιανό για το τι θα γίνει αν γίνουν εκλογές και ποιά η θέση της Κίνησης. Αν θέλω να ρωτήσω για αυτό, πάω στις ετικέτες ,βλέπω αν υπάρχει τέτοιο θέμα και αν ναι τότε σχολιάζω εκεί.Αν πάλι δεν υπάρχει, τότε στέλνω την ερώτησή μου στο zimosispithas@gmail αρθογραφώντας αν θέλω και το δικό μου σκεπτικό ώστε να προβληματίσω για να ανοίξει έτσι ένας διάλογος.
Αν υπάρχει θέμα και θέλω να σχολιάσω, τότε γράφω το σχόλιό μου στο κουτάκι που είναι γιά αυτό τον σκοπό και επιλέγω εκεί που λέει:

Υποβολή σχολίου ως: επιλογή προφίλ ( το ανοίγω )
1) αν έχω GMAIL ( λογαριασμός google ) και μετά θα με πάει να δώσω τα στοιχεία μου και αφού τα δώσω θα μου επιτρέψει να υποβάλω το σχόλιό μου.

2)LiveJournal (για αυτούς που έχουν τέτoιο λογαριασμό )

3) WordPress (για αυτούς που έχουν τέτoιο λογαριασμό )

4) TypePad (για αυτούς που έχουν τέτoιο λογαριασμό )

5) AIM (για αυτούς που έχουν τέτoιο λογαριασμό )

6) open ID (για αυτούς που έχουν τέτoιο λογαριασμό )

7) Όνομα/διεύθυνση URL ( ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ) βάλε απλώς ένα όνομα και τίποτα άλλο.Πάτα συνέχεια και Πάτα δημοσίευση σχολίου.Μετα θα σου ανοίξει ένα παράθυρο και θα ζητήσει να πληκτρολογήσεις μια λέξη, στα αγγλικά ( επαλήθευση λεκτικού κειμένου ) Πληκτολογισέ την και Πάτα συνέχεια και το σχόλιό σου έχει δημοσιευτεί.

8) Ανώνυμος/η ( ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΤΕΊΝΟΥΜΕ ) Αν το επιλέξεις δεν θα μπορείς να βάλεις το όνομά σου.
Πάτα δημοσίευση σχολίου.Μετα θα σου ανοίξει ένα παράθυρο και θα ζητήσει να πληκτρολογήσεις μια λέξη, στα αγγλικά ( επαλήθευση λεκτικού κειμένου ) Πληκτολογισέ την και Πάτα συνέχεια και το σχόλιό σου έχει δημοσιευτεί ΑΝΩΝΥΜΑ

ΑΥΤΑ
και αν χρειαστήτε βοήθεια μην διστάσετε να μας ρωτήσετε στο zimosispithas@gmail.com

Για να δημοσιεύσουμε το άρθρο σου

Στείλε το άρθρο σου στο zimosispithas@gmail.com

απαραίτητη προϋπόθεση να βάλεις τα στοιχεία σου.

όνομα
επίθετο
τηλέφωνο ( για επαλήθευση )
σε ποιά ΣΠΙΘΑ συμμετέχεις
και σε ποιά κατηγορία ανήκει το άρθρο σου

αν έχεις και μία φωτογραφία στείλτην.
και επειδή συνηθίζετε να μπαίνει μία φωτογραφία στις αναρτήσεις των blog βάλε μία για το άρθρο σου.


σημ. : τα στοιχεία σου ( όνομα - επίθετο ) δεν θα δημοσιευτουν αν δεν το επιθυμείς. Mπορείς να έχεις ένα παρατσούκλι (nickname ) ή να υπογραψεις μόνο με τα αρχικά σου.